Vi kan bara ta en promenad....

image44


D
agens tjocka - går ju såklart oavkortat till alla jävla as inne på firman som så fort det är nyheter bland non-fooden bara gör sallad av alla prylar..., allt är uppslitet, sönder & huller om fucking buller, hur fan ska man kunna få lite snajsigt när alla bara sabbar allt...  När det efter 5 minuter ser ut som ett sönderbombat horhus då vill man ju bara lägga ner, va äre för fel på folk? ... Fan, sudda alla tomtar....
( Man ska ju inte dra alla över en kam, Nää det kanske man inte ska men vafan.. okey då! Big cred till alla som kan behärska sig..  )  / Betnér

Bara bara fånga såpbubbler... -
Bara bara säga helt fel sak... -

L
ugn dag i dag på kneget... Chefen berättade lite planer som fans & det lät positivt som fan .. Helt perfa om det blir som jag vill.. Klubbade också igenom en Knegkrök på onsdag med vinprovning & förhoppningsvis lite strong shit med före.. Vi kör på men vafan, gratis käk & alko laoo00! hehe! ( Vi vet hur det sluta sist men vafan det är antingen det eller sluka chips! )  Sedan pös han som vanligt & Jag blev ensam med alla flickorna, gummorna, tanterna, kvinnorna, kärringarna... Kärt barn... you know! ) 
Steken gästspelade & vi drog igång en vild diskus om gårdagens bravader... ( haha, hur fan vare Mangan? Sudda sudda sudda!! )  Fan vad najs det är att jobba med Mangan .. Jag älskar den snubben! 
Aa.. lää ää baa såå lää... vadfan säger karln? vad fan är "Stuvfrånta" ..!? Underbart! 

Vi somnar och vi vaknar... -
O
ch glömmer att vi är osams... ( Tokfrans ) - ( Just de... du glömmer det sååå lätt... Easy!  )

Helgen blir nog snajsig... Det blir lite kärlek hos sulan i Sandviken med Jonasson C. Efter kneget i morgon... Första gräs matchen på lördag i Gävle så det passar ju stabilt... Kanske skulle svepa några bägare med grabbarna efteråt om det blir seger... Söndag ska jag & morsan laga mat haha... En stor köttgryta & en lasagne blire... Morsan är orolig för min kostcirkel.. 3 % Vatten 7 % Barilla 10 % Bacon 80 % Tacos ..... Nä men det blir najs att få lite snyggt käk också... Ååh mormors pannbiffar i lördags alltså... 1-0 där alltså! 

Låt mig bara bara älska dig... -
Låt mig bara bara spöa dig... 

Snackade med boysen i dag inne på kneget ( Joonass köpte Spendrups bright.. haha! så mycket inte 1-0 på den ) 
Kom fram till att det blir cypern ändå ( Men Malmen, det blir fanimej i Juli ändå.. )... Bara man kan kirra lite ledighet i sommar för om det bli som planerat i Augusti eller ännu bättre september så lär jag få slita min trinda gosse skjärt av mig i sommar ... Fördelen med det är att  jag kan sticka till Thailand eller Dominikanska i vinter då istället.. snajs! 

Noo vad rimmar skorpan? 20.14 tick tack... sticka ner till jonas & dryga sej lite kanske... japp! 
En pytte poker sedan bara innan zack dax... 

Jag bara sitter här och bara, Bara ser såpbubblan fara mot sin undergång...
F
ast allt är fel, de e alltid spel, de e aldrig kvalité...  ( haha så mkt  1-0 )
 

Håll det levande...
Fred, ut!  


 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback