Who are you looking away wondering why you can't eat

image45



F

an i dag jobbade jag riktigt bra...
Slet som ett as... Smörja bossen lite så vi får mkt kröka till onsdag... ( personalfest.. aa sure thing! "Get ready for screw party" Jag har varit rädd twise!! ... )
Steken; hoppas du tog min beställning på allvar ... 1 st baja P & Bacardi i massor.. ( Hoppas på två liters flarror.!? )
kung i baren din hockeyfjant! hähä.... "lord give me grace and dancing feet, And the power to impress.. " Bloc P.
"it's so wrong to crave recognition, Second best, runner-up"

Tack morsan för tvätten & käket.. Bäst du...! Tack brorsan för all lift på senare days... Ha så jävla roligt i Thailand ditt svin ... hehe!! ( kul att man inte kan få semester... sure big time!! ...) 

Nya sulor i dag... drog till sementbetongen på långnäs efter kneget & drog några pipor... Fan man sköt som en gud men planen var så snuskigt hård så det nötte som fan.. trångt & stelt som alltid i början .. ( Lejken dök aldrig upp..!! - på de.. hehe! ) Jag hoppas verkligen att jag får sluta tidigare på lördag... vill inte gärna missa matchen.. !?
Pissade på KIF i går.. Bara 3-0 Men bollinehav 85-15 haha... borde så klart ha gjort 10 men alla tre på topp nätade.. Jag & Jesse brände lite för mkt... ( jag som vanligt.. shit...!!  ) Alltid skönt att sätta en iaf! 

Ah vad sugen jag var på att köpa "The black Dahlia" ... Den verkar riktigt bra... ?! Men min budget sträckte sig bara till ett paket bacon - spagetti - Mjölk - Smör - multivitamin två gorbys & ett teliakort... ( gorbysen var god som fan ..  ) 
Undrar om man skulle sticka ner & köpa den ändå................? 

älska Jamie T... ( undrar om det är Mike Skinners okände brorsa? ) 

I think it would be funny ah ah oh....
To take your girl, and spend a bit of your cash for me... 
Cos then she might be happy and no longer lonely ah ah oh.... 
And I could take her out the next day for pretty much free... 

We be near heaven a quarter to eleven ... By three we are thinking of the love we lost... 
by four we be high thinking of the girl lost ... 
Second check the odds... 
Was it worth the cost...? 
Do you give a toss..? 

Fy fan vilken jävla dryg IRONI..... jag garvar bara jag hör den songen ... helt sjukt.. 
det är ju exakt så things works.... 

I spent late nights trying to pick up love off the floor....
Where the other brothers leave it.... 
(  hahahahahahahahahahahaahah....!!!   )

Dah dee doo dahdah dee dah doo dah dahdah domdom 
dada domdom dom dadee dah doo dahdah dom........

Slutligen... Skönt att vara tunnhårig igen... Johanna Yeeejj...!! ( eh! moget.. Simpson Albino haha!)  
Nu tar jag en dusch ... Palla Alla... Palla dej! 
Astedwae ittlae ejaysdae, - The View

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback