Fika med stuven

Pös till Stuven vid 12 och kollade höjd...
Fan jag hoppades verkligen på Thörnblad men det gick ju
skit för han... synd!
 Holm 4:a & Sanna i tårar...
Både jag & Mange blev tvungna att gråta lite vi med...
Fan sådana saker är tunga saker absolut...
När Kenenisa Bekele vann på 10 tusen kom tårarna... så jävla snygg sport, löpning!
jag älskar det... Sjuk prestation att vara uträknad i 5-8 sekunder
och sedan hitta kraft att tillslut krossa allt och alla.. ( Och det på sista varvet... sjukt! )
Mange poade inför Bulgarien... ( Han & Göllas sticker i morgon... )
Tvättade & planerade... ( + Vattenskada på det )
Stack på stan efteråt och tog oss ett snack med Danne inne på kneget...
Stuven snaggade luggen och jag köpte hudkräm...
Efter det käkade vi morotskaka på NK!
Träning i kväll...
Grabbarna vill ut efteråt... Men vafan jag vet inte..?
Ska kolla hur det går för Elfsborg utan Holmén...
( Jag tror det kan bli 1-1.. )

just nu nöter man
For Monkeys
Hade nästan glömt bort hur olagligt bra det albumet är... !?

image214

But it looks good, just as it should
feels good, not for me I can't say that yet...
9. Otis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback