quit it

Om du tror att jag bryr mig om dina jävla komentarer & skitsnack så är du fel som fan...
Försöker du knäcka mig eller vad? Du är för obetydlig för mig för det..
När jag ser sånt garvar jag och gäspar en extra gång bara...
sluta bete dej som en unge...
Om du hatar mej så otroligt mycket så fattar jag inte hur jag kan engagera
dej så mycket... om du ska hata så ska du ju ignorera men det verkar
ju inte du fatta...
alltså jag är verkligen lessen för det jag hävde ur mej... verkligen!!
Otroligt lågt & inte alls likt mej.. jag brukar inte slänga ur mig
sån skit...
Men för fan när man får skit för sånt som andra inte är i närheten av att
uppfylla själva då kan man ju quita...
Du är inte ett dugg bättre än jag...
"Inte på en punkt på en lina..."
 Jag hade tänkt be om ursäkt..
säga förlåt...
verkligen...
men jag vet fan inte.....

alla kan ju inte tycka om alla... right?

men man kanske kunde sluta kasta paj & bara inte bry sej....
Du behöver inte spela finns i sjön med mej.....

image215
Stinky.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback