Söndag - Fotboll

Suttit hemma hos Lejken hela dagen och kollat fotboll....
City tog ner united med 1-0... United tryckte hela matchen men Micha Richards var helt outstanding och hela citys försvar slet som gudar... ( Även om det sved i mitt unitedhjärta så var det grymt att se citys slit.. speciellt Corluka, Geovanni & Richards som sagt var riktigt giftiga..)
Efter det drog Pool - Chelsea igång... en riktig kraftmatch.. sjukt mkt krig & Pennant ( min stora favorit ) var som vanligt bäst tillsammans med Philips , Malouda , Riise, Kuyt & Torres...
Torres gav Pool ledningen tidigt & Frank Lampan kvitterad på en ytterst tveksam straff... ganska rättvist även om Pool var något bättre...

Bra uppslutning med en Backlinje bestående av Lirten - Ola - Eklund
Ett mittlås med Lejken - Jonasson (C.) & Johansson ( egen produkt - bakfullast)
Jag & Åke på topp.
I buren satte vi Mange Torseke


Nu var det tänkt att vi skulle kolla Inter - Roma men vi står och faller med kanalen hemma hos Lejken...
Så nu sitter jag Lirten & Lejken och softar och kollar läderlappen - Begynnelsen istället ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback