Takida who?

image210

Okey, så här är det... Jag gillar inte Takida, Jag tycker dem är skit...

Det är exakt som om nickelback & Creed hade startat sin
bana i Ånge...
Fast jag fick vika mig efter i onsdags...
Ett steg tillbaka när jag hörde Curly Sue,
Den var riktigt bra och jag älskade den direkt...
Sådär lagom pampig...
Jag gillar ju dock inte Takida... glöm inte det! haha...
Fast just Curly Sue var så vacker & great!


I'm head over heels goddess of mine,
your curls touching my face and now I can fly
You brought my life back, the glory you found,
I'm in deep dept, without you I wouldn't survive
The heart is pumping for life, the mind is happy and I,
I will love you to the day I die...


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Älska Takida!
Älska Curly Sue!

2007-09-16 @ 07:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback