Vad hände med pojken och hans plastburkar?

På väg till kneget i morse skulle man snajdigt
dra en genväg över en gräsmatta...
Till saken hör att jag skulle ge tillbaka tre icakassar
plastbyttor till morsan, ah matlådor alltså...
Snön förådde mig för under den var det en lömsk fucking
glasbana...
förmodligen min fetaste vurpa någonsin..
mina tår låg högre än axlarna...
En riktigt kalle vurpa... 
tupperware låg som splitter över gräsmattan
och alla handtagen på kassarna rök...
Jag låg kvar i en 45 sek och tänkte på way back
när morsan läste om hon flickan med solstickorna som frös ihjäl
och syrran som grät... 
Jag kände mig lite som flickan - stickor + plast... 
image313
 Armbågen är slut...

Kommentarer
Postat av: Sulan

Hade antagligen offrat min högra pungkula för att få se den där vurpan :-P

2007-12-08 @ 14:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback