I dag, Tisdag

Vaknade... hade lust att dra till stranden.... Blåsigt & molnigt..
Åkte med syster & mormor ut till Ren, dem skulle leta lite småsaker på nån färgaffär... Vi käkade på Biltema ( pyttipanna, ägg... Yeah! ) Sedan stack vi till röda korset & jag handlade 5 Tequila glas för 20:-..*FYND!  Syrran handlade en stor tavla för 75:-  vilket tydligen också var ett fynd.. !? Mormor handlade två stentroll till morsan... ( morsan sparar på stentroll  ) 
Just nu har jag otroligt tråkigt!.. Jag vet att jag borde städa inne på toa.. & på balkongen.. Men jag har 0 ork till det... jag ville som sagt dra till stranden... om man kunde lära sig att koppla av & inte vara så rastlös...
..............................................................................................................
.............................................................................................................................. 5 min....
Nu känner jag att det blir städa..., börjar nog med dass.... Öörrkk!
Hmpff hmpff!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback