Glädjen fanns där igen

Spelade match med b-laget i Norrala i kväll... Jag stod i mål och vi lyckades precis skrapa ihop till 11 gubbar... Så jävla skönt gäng.. Krigade verkligen alla 90 minuterna och man var sjukt stolt över grabbarna... ingen som vek ned sig & alla slet som djur & vi pushade varandra hela vägen... som så många ggr för så var oturen ( För det är fanimej inget annat än otur just nu ) framme och vi fick torsk på ett skitmål när det bara var en 10 min kvar... ett motlägg som jag bara skulle plocka upp ( och vi borde fått en frispark ) men som deras spelare bara sprang ur mina händer... Lite tråkigt men efter matchen kändes det verkligen inte som en förlust... Synd att några hellre stannade hemma & drack öl, det hade varit skillnaden på tre poäng i kväll och inga alls... Tyvär! Men det finns mkt som inte sköts snyggt så det är som det är och ingen bryr sig heller så.... jag vet precis vad jag ska göra och hur det kommer bli iaf ... Det var dock så sjukt skönt att det äntligen blev roligt med fotboll igen och man kände glädjen som man älskar mest av allt... Grymt tack till alla 11 gubbarna + Dosan & Netsman som verkligen trodde på oss & gick in för det seriöst även om läget såg ut som det gjorde....

Pelle P i kassen och en lina med Brunus - Simon - Netsman & Ringård, Framför lirade David sunki - Eklund - Savi - Pontus - Danne & Tobbe fiskade ensam på topp...

-Tack för kaffet gossar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback