Upside down.

Om allt bli som jag tänkt mig så ...... ( Det är ett steg men vadå? Det finns liksom inte så mycket kvar här..  Inte för mig... )  Allt skulle bli nytt & många av mina drömmar skulle kanske komma att gå i uppfyllelse...
Jag hoppas att det inte går för fort.. Att man inte hinner ångra sig...  )
"Men vafan! vågar man inte nu så kommer man bli lämnad kvar med dem drömmar man har" .....  
Om Gud vill... ( Jag tycker nog att gud är en rätt shysst snubbe...  )

Upside!

* Personalfesten ( Fysatan, snacka om spårat ) haha...
* Min synkning mellan ipod/itunes funkar igen .. ( wee! )
* Första träningsmatchen på onsdag.. ( Träning i kväll )
* Foo Fighters .. ( Aurora, Walking after you, One day next year.... ) Så jävla bra!
* Inflames nästa onsdag ( Hell )



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback