Tycka synd om sig själv listan

image67

1. Elton John - Sacrifice ( 
Gash om jag bara kunde gifta mig med Elton the man, Han skulle få sjunga för mig alltid... Fast fasen, han har ju redan kille... )
2. Counting crows - Colorblind (
Gash vad sjukligt snygg hon är Reese...
)
3. The Verve - The drugs don't work ( 
Nä, ingenting hjälper när man saknar någon...  Konstaterat!
)
4. Kent - Utan dina andetag ( 
Vad vore jag, utan dina andetag...
 )
5. Chris Brown - Say goodbye ( 
Chris Brown är grym...
 )
6. Kelly Family - Feel in love whit an alien ( 
Sjukt speciellt låt för mig... En kärlek!
 ) 
7. Alex - So Beautiful ( 
Yuo're so beautiful...
 )  
8. Saybia - The second you sleep ( * )
9. David Gray - Please forgive me ( 
Throw a stone and watch the ripples flow...
10. Placebo - Running up that hill (
if I only could, I'd make a deal with God, And I'd get him to swap our places.. )

Senaste Sms;
Anders säger; "Skall du inte med ut i kväll då? Börjar supa nu vi, smile!"

1. Jarabe De Palo - BONITO ( 
Världens överlägset bästa sång någonsin... )
2. Jamie T - If you got the money ( 
Världens överlägset näst bästa låt någonsin...
 ) 

Bonita mañana.....
image68



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback