Far far out

Åh äntligen sjuk fest på gång... Mina förväntningar är skyhigh!
Ahh Koka-kola veins...
Först Cl med snubbarna & förmodligen dra några järn ( dra några järn, fan va macho, det är typ bara Frank Andersson & Klintan som säger de... ) inne på sportmyllan...
Vad händer sedan? vet ej... Men kanske att man sticker till Gatos på lövgatan & dansar tills man droppar av... ? eller varför inte det där ny stället nere vid hamngatan... hm..? ah sunrice! det kunde va fett......
Fast förmodligen vinglar vi ner till Saturnus, bluemoon eller 5 point först... "there is plenty much fish there.." som vi säger... Höhö!!
Hörde att Alliance spelar på Ljunga... på Many grams tror jag de var, det ska jag fan se...
slutar väll med att jag & hamre sticker till gunners vid 5 tiden & nöter flipper dyngraka tills dem stänger.. ( Fan den gången jag hängde rekordet där, vilken kväll.. fast det var ju på Drakula-tiden way back..  ) 
Ah shit det kommer sluta som vanligt...

O-f-ö-r-g-ö-m-l-i-g-t....
image235
Is there life on mars..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback