Lloyd!

image225

Här är din Lloyd frilla sulan ... Sweet! ( I wont cut my hair... ever! )
Så vad gör jag ...
Kollar 70s, käkar bandspagetti & köttfärssås ( så som morsan lärt mig att göra.. )
Lyssnar på Babylon & Funderar......
Festen i går var lyckad som fan...
Ah jag hade roligt
alltså.. thanx lads! thanx hasse D.b.
Att bara sticka bort och aldrig mera komma tillbaka vore fett...
Starta i Brasilien... vara borta i flera år..
besöka Allt!!
grym tanke...
Skicka brev hem varje julafton till morsan & säga att man har det bra i nån regnskog och
att stammen föder en med huggorm... hehe!
Eller varför inte....
" tja mor, käkar avokado på en flotte mitt in the pacific ocean... saknar Vallstaby,
hälsa alla, speciellt morfar & mormor..
Ps!
  spara ingen lutfisk.."

And if you want it
Come and get it
For Crying out loud
The love that I was
Giving you was
Never in doubt
Let go your heart
Let go your head
And feel it now
Let go your heart
Let go your head
And feel it now ....
Sjukt!
image226image227
                                                                                Härifrån skriver jag nog ett brev... ?


Kommentarer
Postat av: Sulan

Du är hans body dubble va? Så grymt lik! Jag kanske ska satsa på en potta så är vi som dum o dummare

2007-10-08 @ 17:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback