Skivan

Åkte med Farsan & bryshään upp till Stutt i går på eftermiddagen... lirade poker & svingade några kalla med grabbarna... trefligt trefligt!! Fick äntligen klämma & pussa lite på sulan också... var länge sedan vi svepte en bägare ihop mannen...
Drog till skivan vid 19 tiden & käkade tacos & svinade lite allmänt .. inga större skandaler, absolut inte & vi som var gröna fick stega upp på scen & sjunga "arbrågrabbar" så det ekade i lokalen .. jävlar vad det lät skit haha!!
Stack till vuxentranan efteråt & rockade till Tony & grabbarna ( dem är jäkligt bra ) ...
hookade upp med Joel & mjöla, grabbarna rullade in en efter en också & jag mins att jag fick jensas skalle i pannan framme vid scen haha.. sweet!
Även en levande legend som Lirten hade letat sig ut & det var nice... Jävligt fett att röja med den mannen ...

Söndag nu... lite vemodskänsla... Fotbollen är slut... & kollar man ut så är det grått & fucking boring.. Det blir en helt vanligt söndag mitt i ingenstans... grabbarna kommer att rädda upp situationen ... kanske en höstpromenad & en burger på Max, eller en rulle...? Jojje & Lejken är aktuella... kanske även mjöla & Fejen dyker in efter matchen ... ?


Vem vet vad som händer... Jag har 1000 drömmar & det känns som om att det är läge för att göra något drastiskt ... Jag & brorsan snackade om att åka till Sydafrika nästa höst/vinter ... det är en av dem tusen drömmarna...

Bäst just nu:   Oasis - Familiar to millions ( Hade man varit på den live konserten hade det garanterat varit det största man gjort i livet... Liam gallagher som vrålar " And all the lights that lead us there are blinding "  Farout!!!!!  )

image232
N' after all.......

Kommentarer
Postat av: mikaela

Ditt ruckel ;) hahaa.

Postat av: sonlard

tjena dirty ol´lindh hur är läget? är du aldrig i Sthlm nu för tiden?

2007-10-14 @ 19:38:28
URL: http://www.sonlard.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback