Snabba puckar

Holiday
Efter kneget på Fredagen drog jag & stuven till Alfta för att hooka upp med vår kontaktperson Läffe W. Stack vidare rakt upp i skogen till Viksjöfors och Bil fucking Bingo... Herr hjälp vilken upplevelse... Allt gick så fort, surealistiskt!! hade inte full koll på alla brickor hit & dit? Vann så klart inte ett jota.... ( Men en upplevelse var det som sagt.)
Lördagen var det kneg & match... ( Torsk 1-2 ) ...
Runt 19 drog vi ett gäng till Badet i Kif... ( Jag , Lejken & Bjärten ägnade en tanke åt miljön & tog tåg.. )
Vid 12 tiden var det bara tre dårar kvar dvs jag - Nikki & Hägge... Efter ett tag så skulle wokken som han sa det "bara ta några längder"... Efter ett tag dyker karln upp med världens jack i huvet & ett hål i tungan .. blodflöde! Nikki hade alltså "försökt träffa ytan" men istället träffat botten ... Lite läskigt så här i efterhand.. !!
Söndan var det tvärslut & Björn väckte mig vid halv 17 & vi drog till Lejken &
Kollade City som vann med 1-0 mot Villa...
Kollade lite Sevilla också som var ruskigt vassa av det vi såg...  
Hyrde Pans Labyrint på kvällen & den var riktigt riktigt bra...
Four Chairs...

Ledig måndag...
Chill W.

Kommentarer
Postat av: Kanon

Har lagt märke till att det blivit mycket fotbollskvällar hos Lejken sedan frugan stack söderut...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback