That 70s Show

Ni ryari izuba, Rizagaruka, Hejuru yacu,
Ni nd' uzaricyeza ricyeza.

Någon som vet vad det betyder?
Det måste ju vara något fint för jag får alltid såhär hm.. vad säger man
" Tänka-stora-tankar-förändra-världen-tankar " när jag hör den
Fan vad vass han är Wyclef Jean...  
I går landade min that 70s box i lådan och jag blev lyrisk...
Hela säsong 1.. Sweet!
Tänkte jag skulle försöka göra en träning i kväll...
Blev så sjukt sugen i går när vi glodde på Fenerbahce som 
spelade ut Inter som skit... borde vunnit med 4-5 -0 & Alex var magiskt 
bra...  ( Mitt 1x på qupan satt som en snöboll )
När Zlatan är som hetast är han bäst i europa.. ( No doubt )
När han är som i går är det bara drygt att se på...
Försöker med något vansinnigt svårt, misslyckas
och skäller på allt som rör sig...
spelar ingen roll... Jag älskar Zlatan!
Fast fan i går var det Tur-silien ( 6 brassar på banan, Alex en av dem )  som bjöd på fotboll... 
Gött att se... Dryga Inter - Zlatan till United! 
Passar på att tacka morsan för tvätten... thanx.

Det måste hända någoting...
det gör det säkerligen också snart...

Left here...? 
forget that pall, tell you what
we're in it and we're in it to win it.....

image217

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback