Farout - Lycka/olycka

Hargreaves går för bucklan.....
-----
image459
---
För några sekunder var man övertygad
om att Ronaldo skulle dra till hårt &
konstigt som vanligt...
Så jag & Jonathan skrek ut vår glädje
i kör när istället ( precis som mot Fulham )
Hargreaves smekt den över muren &
in i gaveln...
John & brorsan slet sina hår...
lessen boys men ni räcker inte till...
i år heller... :D
Ah vad underbart... Där gick ligan är jag
övertygad om... Nu ska vi bara knäcka
Chelsea... Vem vet, kanske dubblet upp
även om jag stenhårt tror på att Pool knäpper
dem i semin & att vi piskar Barca 
( iaf hemma ) & går till final... 
finns inte många moln nu, speciellt inte
då Piqué gjorde ett lysande vick för Vidic.. 
Lyckan är total! 

Och sedan var det olyckan... 
När man fick reda på att hon den lilla flickan
från Dalarna var död ändå... Jag som 
verkligen gått & hoppats på att hon verkligen
skulle vara vid liv.. Jävla piss!! 
Finns inte en chans att jag sätter ett barn
till världen så som den är nu....
-----


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback