Farout - En Söndag är alltid en söndag, även på en Tisdag

USAs basketlag är magiskt.
Vaknade upp efter gårdagens lagfest och kände hur
kroppen ömmade underbart oskönt i varje del. Knät var paj, ryggen multipaj, Vaderna
och låren i klass med en gamling.
Firade lite efter segern hemma hos Röstberg i går, 6 tappra, Olausson, Ståhl, Röstberg, Henke, Bengan och mej själv.
Lirade kort och stack till morfars vid 11, ståhl tog in en 6a som tog död på mig så vid 2 tog jag biken hem från Mårtensson. ( Utanför var det bråk och stök, Vakterna slogs med ett gäng och det såg inte roligt ut, En tredje dåre satte uppe i ett fönster och filmade hela kalaset och skrek massa skit, Folk är galna )
Vid 11 Åkte jag med Nina & Elin till Helsingborg & Ikea.
Fick tag på säng och massa andra bra småprylar.
Efter Ikea gick vi lite i Väla köpcentrum och kollade olika butiker, Jag kände mig otroligt trött och vid 17 tiden
åkte vi hem. Jag somnade i bilen.
Nu återstår den bästa delen av söndagen, Den efter 18, Då man helt lagligt bara ligger död i soffan
och kollar när Brasilien krossar Nya Zeeland i fotboll och tänker att om jag fick chansen
att för en dag vara vilken idottsstjärna jag ville lätt skulle välja någon i USAs basketlag, Fyfan vilka
hjältar. Matchen mot Kina var läskigt häftig .Allternativet skulle förmodligen vara Mike Tyson )
Nu känns det slitsamt, Söndag är Söndag.
Älskar min lägenhet, Här finns snart verkligen allt som man kan behöva. hoppas
att jag alltid kommer kunna ha den kvar. Tanken på den gör mig en smula lycklig.
---

---
Ett par blåa och ett par råsa - Ingen könsdiskriminering så långt ögat kan nå.
Dessutom undviker man svettiga fotspår på golvet - Genialt.
---

---
Mitt bästa inköp ever!!! Jag vet inte om jag är knäppgök eller så men jag älskar verkligen
ljumskbyxor, speciellt vita och äntligen kunde jag hitta ett par nya.
Ljumskbyxor är A-o... Utan dem - ingen fotboll. Det är proffsigt med ljumskbyxor - speciellt vita.
---

---
Eftersom jag inte har något tvbord så kom jag på den briljanta lösningen - Två
blompallar!!! - Hoppsan kerstin, Inget Martin Timell skulle godkänt men vafasen -
Jag tyckte det vart bra.
---

---
Nöjdögon x 2 ...
---
Det sociala spelet nu....
Farout.


Kommentarer
Postat av: Anton Gudmundsson

Tjena! Dessa ljumskbyxor som du köpte, vart inhandlade du dem? Har letat som en dåre, men man verkligen inte hitta några, någonstans! Vore tacksam för svar! / MVh Anton

2008-09-05 @ 19:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback