Farout - Seger i derbyt

Derbyseger.
Skön derbyseger i går mot Leikin hemma på IP.
Spelade till höger och det var magiska förhållanden. IP
har hämtat sig efter uppehållet, mycket moln, syre i luften och
ingen vind alls. Vi dominerade totalt och borde gjort 7 - 8 mål i första,
bla min chans från 5 meter, ville sätta den lågt i första men fick leprafot
och sköt utanför.
Blev varnad för dommaren före matchen och han var totalt knäppgök från minut 1,
Jag åkte på ostskiva efter 70 sekunder och var farligt nära rött efter 5 min haha. 
Efter deras 1-0 på en horibel straff 
satte Osman kviteringen på mitt inspel och Thydell tvåan före paus.
Blev utbytt efter 65 och Nicklas nickade in trean innan våran superstar
Anton " Charken " avslutade med att rulla in fyran.
I Hallandsposten går man numera under namnet "BodenPelle", Eftersom man är en
norrlänning här nere blir bollnäs så lätt Boden. " nyförvärvet från Boden my asse " haha!  
Träning i morgon och ny match på Lördag.
---

---
Thydell var matchens bästa - Killen löpte konstant i 90 min, Fattar inte hur han orkar?
Grymt.


Så åkte Götet ur Champions league, så störigt nära detta året men åter igen bara att ladda för 
ännu en Cl säsong utan svennelag. 
Farout.


Kommentarer
Postat av: Kanon

Haha, BodenPelle. Det där känner jag igen dock..lirarna i Jkpg tog för givet att jag körde skoter, snusade och fångade ren med lasso.

2008-08-07 @ 12:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback