Farout - Tre nya mot Sennan

Nya sköna tre poäng.
Känns som att vi är svårslagna på hemmaplan, Sennan är ändå ett av seriens absolut bästa lag.
Efter fyra minuter hade jag redan gjort tre 60 meters löpningar
och pingislungan slog till och det är tur att man har maskinen David
bakom sig.
Vi nötte ganska bra efter både min och Tydes kant och kom runt ganska bra
men fick inte till några vassa inspel.
Efter ett motlägg i 25 spelade Romano Osman helt fri och efter en stuts
nickade han in våran välförtjänta etta.
Efter paus hafsade vi lite och Sennan tryckte tillbaka oss. 65 min spelade och 
jag plockade ner en luftpastej , satte in den till Bengan och han frispelade Thydell i djupet
som rullade in viktiga tvåan.
Redusering kom på hörna och det blev lite stimmigt ett tag innan David tog en
40 meters rusch efter våran höger och frispelade Thydell på borte som stötte in 3an,
Det blev segermålet efter det att Sennan reduserat en gång till ganska omgående.
Han snacka till mig ett gult kort också vilket var onödigt eftersom jag nu har två och
förmodligen tar ett mot Trönninge också. ( förlåt farsan  )
Jag var väll sådär nöjd med min insatts, fick spela 90 minuter och det var skönt, hade en riktigt vass
chans i slutet, drog ner backen och i friläget gick jag på kraft och bollen tog på keeperns häl och ut. ( Borde ha chipat )
Viktig viktig match på Fredag borta mot Trönninge.
Är vi ödmjuka och behåller farten så vinner vi. Ser fram emot den matchen, Trönninge IF - Ett riktigt 
grisgäng med massa knäppgökar, lite som Bergvik. 
Jag tackat Zelko för förtroendet. Tränarens förtroende är allt i fotboll, Allt!
Stark laginsatts - Olausson och Bengan våra toppar i går.
Farout.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback