Farout - Crazy

Nu ska jag spela en låt som jag snodde från patricias telefon för några dagar sedan... hehe!-!!
Aldrig hört förut men så sjukt fett skön... ahh!! 
Pizzabud i världsklass ( jag kan tänka mig 5-6 st som faktiskt skulle kunna vara just det där budet, jag garvar för mig sälv ) .. kolla in för jävulen!
Mm-ma-ma mara
Mm-ma-ma-ma
Mm-ma-Mm mara
Mm-ma-Mm
Ma-ma-a.
--------------------
http://www.youtube.com/watch?v=8qTFqnDpuvE
---------
image369
----------------
You'll be hurt if you'll kiss me
You gotta gotta believe me
But if you want it so badly
Then why don't you say so, lady.....


Kommentarer
Postat av: Patricia.

They call me Crazy Loooop, gotta gotta be crazy loooop. Mm-ma-ma mara, mm-ma-ma-ma! /Hon i rött med milkshaken på catwalken ; )

2008-01-23 @ 12:50:23
Postat av: Linnea

Damer och herrar det var jag linnea som skicka den grymma låten;) lyssna och njut:)

2008-01-23 @ 13:24:39
Postat av: Pelle

Förvisso true! Men precis innan han gick upp på walken så lånade jag ut min röda keps till han Dan Balan... ""You'll be hurt if you'll kiss me ....

Postat av: Anonym

haha det säger du Pär päron men grabben dags för ett nytt inlägg nu va? haha.. och Pathi säg inte att jag ska skriva ett :P

2008-01-28 @ 15:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback