Farout

Zlatan sköt mig & brorsan 720 patroner rikare i går på toppen... ( Han zlatan är bäste forward i världen.. )
såhär långt har jag inte gjort många knyck...
Transformers!
vaknade vid 11 & kollade Transformers, Tänkte lite för mig själv att hade jag varit 8 år så hade jag älskat den här filmen ... äh men den var lite gullig här & där.. lite moral lite kärlek & en skopa ganska häftig aktion.... Men i ärlighetens namn så var det bara Megan Fox som höll mig kvar hehe...
Vad degig man känner sig... dricker läsk & äter korv med bröd till lunch... Chips & läsk till frukost.. yes! Fejen ringde & vi bokade biljetter till Åre i Feb ( Ah det blir fett... )
Måste in till stan nu & posta ett brev ... Ska upp till hallen kl 17 & kolla på Hannes då han spelar innebandy...
Efter det lite träning....

image367

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh, så Hannes the man har fått en egen fanclub? Det var som sjutton. ;)

2008-01-21 @ 19:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback