Farout - Blogg

- Yeah... wz u Vanillaface?
---

---
Det blir inte mkt blogg numera... Finns ju ingen tid...
Men här kan man se att jag anstränger mig för några rader..

Helgen var sjukt fin... Brorsan & Sulan var på besök och vi
krigade en hel del i lägenheten ...
Fick upp Tv och brorsan la golv... Sulan drack öl ( Massa öl ) och
blandade Jäger...
På Fredag eftermidda hämtade jag & sunken min soffa ( mkt cred till Sulan som
var helt magisk bakom ratten
trots en trött bil & Sveriges största släpvagn)
med en fet divan där jag slappar just nu & bara väntar på att MFF - Bajen
ska börja... ( JAG HAR TV IGEN!! - Första sportnytt på tre månader i går... )
---

---

---
Bror med en mkt välförtjänt pizza...
---

---

---

---
Jobbade kort dag fram till två i dag och efter det åkte jag ner till Örjansvall och
kollde på HBKs träning...
kom hem och var helt slut... Otroligt trött, Nästan läskigt... Somnade direkt
och vaknade någon timme senare...
---

---
Äntligen har man fått allsvenskan tillbaka... 
Även mitt x-box.... - Sweet  ...

Farout ...

Kommentarer
Postat av: sonlard

damn it!....dags och klippa sig snart?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback