Farout - Det var rejäl uppförsbacke

En riktig pissdag på jobbet ... Allt hände och jag
orkar inte förklara hälften ens...
Irriterande att inte hinna med det man har tänkt och
en massa småsaker som man stör sig magiska
mängder på...
Om jag missat matchen hade jag blivit vansinnig ...
Nu han jag och kom till Örjansvall exakt i tid...
Matchen var hyglig ...
Anel var som vanligt bäst i hbk tillsammans med
Sebastian johansson, Bajrami hetast i eif...
Grymt när Lasse Nilsson gjorde comeback
för Elfsborg också... Så ruskigt snabb...
I morgon börjar vi träna igen... jag är riktigt taggad...
---

---

---

---

---

---

---
Hbk - Elfsborg 1 - 2
 
Farout.

Kommentarer
Postat av: Alba

Stuven! Vad äna jag säga, du missar väl inte den uppdukade avslutningsfesten för oss den 9 augusti.

Det lär bli kööng det, om en säjjer

2008-07-21 @ 23:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback