Farout - Showen rullar på

Lite fräschare - det ligger på rätt rulle....
Det har blivit lite blogg på  senare tid... &
det kommer bli ganska lite framöver nu
också...  fasen alltså, inte mkt tid till data ... 
finns en del bollar i luften som det är just nu...
Men misströsta inte alls.. Händer det något
banbrytande som att man tappar en tand eller
äter köttbullar till lunch så kommer folk i stugorna
få veta...
 Bloggandet kommer ligga på soft ett tag..
Men rätt vad det är, är man tillbaka i fet form med lite 
snaskiga bilder & lite härlig insideinfo... 
Som det är just nu mår jag guldkorn... Finns inget 
ställe jag hellre skulle vara på en där jag är just nu, 
jo ett föresten, Min syster tog studenten & jag missade 
både den & balen och det var verkligen trist och jag
skäms lite för att jag inte kunde ta mig hem ... men det
fanns tyvär inte en chans.... Ett stort GRATTIS till min
lillasyster Maja & en björnkram...
Saknar mkt hemma absolut inte så, men det vet jag
står kvar...
Som sagt, otroligt många bollar in the air som man säger
in eng you know...
Bloggen blir lidande - Showen rullar på....
Som sudden skulle sagt - Jag kommee teebaka...
---
image543
---
Farout ...

Kommentarer
Postat av: Storebror

Kom ihåg vad dålig i magen du blir av för mycket köttbullar pöjk! Ha det gött där nere.

Ps. Det var en kanonkväll för syrran igår, sol å fint väder.

2008-06-05 @ 10:25:45
Postat av: Linnea

Du måste gratta Maja från mig! Satt och räknade häromdagen och kom fram till att hon nog måste ta studenten i år! :) Kram

2008-06-07 @ 11:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback