Farout - lets dance

Kommer hem från kneget & slänger
sig i soffan som vanligt... Hade en
storslagen plan om att städa & kolla 
upp hur fan läget egentligen är i
 källaren men får se om jag har ork
 alltså...? Skulle ju tvätta med..
Allt jag är god för nu är lite fet mat, ett
par glas läsk & lite x-box...
klockan 20 är det givet lets dance - ah
Danny vilken lycklig jävel som får
dansa med den katten alltså... Jag vill
också va med i Lets dance...
 I morgon är det internationella kvinno
dagen, Vi var inte sena att utnyttja läget
& slog till med personalfest...  Vi grabbar
som står för käket & damerna chillar...
Var snack om Schlagertema först men
 det la vi ner...
Lika mkt som Aftonbladet borde lägga ner
sin Björn G hysteri... Vad händer? Vist Björn
är rolig - ibland.. Men hallå! Imbisil humorn
 måste stoppas snabbt som helvete!! Jag
hoppas Magnus B & Glenn ger björn några
riktigt goda njurslag så han kommer rätt in
i sin humorkarriär.... Med för många Sven
Wollter djupdykningar kan det lätt barka....
-----------------
image394


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback