Farout - Helvete Raskaj

Gåshud...
Slet hela förmiddan med bärs & det var
grymt att jobba med direktörn igen ...
Två veckor i Spanien hade tydligen gjort gott...
din tattarbrune fan ... haha!
Stack hem en snabbis vid 14, gjorde lite käk
& hade tänkt dra ner och klippa håret men Vildan
var sugen på en snabb deal så han
dök upp och vi snackade lite fotboll
innan vi skakade & han drog till match -
Förmodligen en smula lyckligare... : )
Jag räknade snabbt och slog fast att jag just
torskat närmare 2K... Men vafan gör man... ?
tröstade ner till stan & brände rubbet på
lite shyssta prylar ( kändes genast bättre ) ... 
---
image542
---
Hygligt sliten hyrde man Eastern promises
& åkte hem och la sig...
Den var helt okey ... fast fan jag var nog lite besviken
efteråt ändå ... ingen riktigt vass avslutning &
nja... Ryska för ryssar...
lite för mkt nastorovja hit & Vodka dit...
sökte lite jobb också och det lät inte
helt offside... Skulle va fett, lite utav ett
dreamwork faktiskt... 
 Nä.. som ynglingarna säger .. Palla detta...
 Gnatt...
---
Jag ville så gärna svara ska du veta...
Tänkte noga ut vad jag skulle skriva...
En dag ska jag svara.....
Men du vet redan allt...
Du om någon vet redan allt...
Allt är redan sagt....






Kommentarer
Postat av: P

Om du bara visste hur mycket jag saknar dig... Inte ens en vecka klarade jag mig har nere, jag har redan bestamt mig for att komma hem. Kollar mina flygbiljetter nu, och snart, snart.. Kvallarna ar ett helvete har nere, du skulle bara se mig, da skulle du forsta hur mycket jag verkligen saknar dig... Snart ar jag hemma i det gamla vanliga igen, men jag vill inget hellre. Jag klarar inte av att vara sahar langt borta fran dig.. Min finaste... Jag alskar dig mest av allt! Tveka aldrig pa det...

2008-05-29 @ 17:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback