Farout - Middag med Leif

image539
---
I dag då... Tja, vad har jag gjort... konstaterat
att jag är en klåpare ... Nån lär någon gång
ha sagt..
" Han är snäll, men inte så smart..."
Ja vart skriver jag under...?
kom hem tidigt i dag från jobbet...
Bosatte mig i köket med en stor tallrik köttbullar,
& sveriges största hög med räkningar...
Min lyxfälla blir magsikt påtaglig i slutet på
varje månad ..
Jag måste ha fått allt om bakfoten, Jag köper
saker svindyrt & säljer billigt... Vad jag på senare
tid förstått är att det borde vara viseversa..
Min nikeaffär med Raskaj är på väg
att bli min uslaste någonsin...
Shena mannen . Laget ?
skorna va fett goa du
måste sälja dom : )
Vi ses imon.
  "
Vist vist mannen... Helvete!
-Ursäkta klåparkön, ligger den till höger?
Jag känner mig lite som knasen, Fan
den blaskan läste man flitigt back in the days...
----
Leffe Goman ringde oväntat i går och frågade
om jag inte kunde käka middag med honom
runt 19...
Han var i stan för något affärsmöte...
Vi drog till Bulls & kollade fotbollen & drack bärs..
Jag drack inga bärs...   )
Snackade en hel del om Afrika och Leif berättade
om sina resor...
Det blir garanterat en tripp inom något år...
feta planer ligger på rulle....
Jag & brorsan siktar på att bestiga Kilimanjaro
& hajdykning ligger högt upp på min
" things to do before I die list" ... 
 Jäkligt trevligt var det...
Nä, som alla dönickar säger nuförtiden - palla detta...
Tjena...
---
image540
---
Godahoppsudden - En annan dröm ...
Farout ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback