Farout - Timebomb

It´s all about the music...
Black coat
White shoes
Black hat
Cadillac, yeah
The boy's a time bomb...
---

---
Så borde alla blogginlägg ta sin början..
Med Rancids Timebomb.. ( vad läskigt taggad man blir av den )
Alternativet är nog att inleda med X-ray eyes...
---
---
-our teachers name was Mary she said it's necessary
that all the kids do exactly what they're told

Tråkigt sliten efter jobbet i dag... 
Kunderna i den här staden är så jävla 
usla.. helt paj!
Hoppade ut genom fönstret till balkongen ( tror fan det är ända vägen ut? )
och solade i någon timme... 
Och jag säger inte emot om du säger att 
Babylon är en så jävla soft song... 
här snackar vi frisbee & total firhet...
-Let go your heart
Let go your head
And feel it now
 ....
---

---
Beställde just 70s 3 säsongen från cdon - its nice...
I nästa liv är jag Stiven Hyde - Farout!
och inte vet jag om jag är skum eller så men jag
blir helt kär när jag ser Mila Kunis i 70 tals kläder..
( Fast Kunis är ju hetast av alla ... )
70s - One love
---
  
---
För övrigt så anser jag fortfarande att Millencolins - For Monkeys
är jordens bästa platta - finns inte ett spår som inte är
magiskt...
03. Random I Am
09. Otis
11. Entrance At rudebrook
12. Lowlife
---

---
cause my head will start to pound
and my thoughts will fly around
when my body hits the ground...
--
Nu ska man bara sätta lite kvalite på lördagskvällen...
Farout...



Kommentarer
Postat av: Jonte

Faan vad skönt att se att du börjar få lite vettig musiksmak lillebror, hoppas stekarna där nere inte är för elaka på dig bara.... ;)

2008-05-06 @ 07:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback