Farout - direktör dinkelstjärna


----
Direktörn före Sverige - Spanien i somras, bastufest i Varberg vill jag
minnas...

Klockan är 21.13, har dunkat ner mig i sängen och det han tamejfan
inte ta en minut innan Mutu skickade in Fios ledningsbalja mot
Bayern som därmed också förpassade min bomb tillbaka till
stenåldern, det är tuffa tider för en tippare.....

På kneget i dag var det nog någon form av världsrekord i
omotivation och det slog mig säkert 10 ggr att " Vad fan gör jag här? " ..
Jag är verkligen på fel plats det känns, känner ett ganska påtryckande
hat mot samtliga kunder, pundare , lodisar , pensionärer , målgrupp
runt 20 , överklass as, hycklare och annat löst spån, ingen kommer
undan....

Efter som det tydligen var släpp på årgångs bourgogne i dag också
så slog mig en liten tanke.... 
Först lägger jag en beställning åt en mad man för 83 lax ( tyngsta flarran 27 lax ) 
Efter det så köpslog jag med Valle som låg 2:50 back ( " snickarbrallan"  hade
tydligen drivit in någons skuld )
om att han skulle få två bärs -2.50 ..
Skaplig nivåskillnad , lite som Man United - Vallsta IF hemma på Trafford ...

Runt 15 tiden var det förbi med mig och direktörn var nog inne på samma slinga
så vi garvade lite , snackade om back in the days och direktörn latchade av mig
en hundring på pingis...
Lite sorgligt är det också när man tänker på att Roy kommer få det tungt när
vi lämnar byggnaden... Fan jag gillar Roy alltså....

Efter kneget - fram till nu.....

Diskat  .
Fått ungspizza av Gunnis .
Slukat pizzan .
Kollat Loket på y-tube ( skoj som fan.. )
Läst Nivas story om Leeds ( Fick en tår i ögat, Må Ken Bates brinna )
 
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/england/article423911.ab

Nu - kika någon skräckis

Farout .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback