Farout - Jag är morbror


---
Nu är jag både farbror och morbror. Min
minsta syster Maja fick en liten flicka i
Torsdags som heter Elvira och jag är så
Jätte jättestolt, nu är det tre kvar, brorsan
har Edvin och Jonna och nu har Maja Elvira,
mitt tips är att det blir Viktor som blir nästa
att skaffa kids haha...  hade så gärna varit
hemma nu och pillat på bäbisen, jag måste
ju erkänna att även en tuffing som jag faktiskt
älskar småbäbisar.
ETT JÄTTESTORT GRATTIS TILL MIN SYSTER
SOM BLIVIT MAMMA!

 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Så söt! Du får hälsa Maja grattis från mig om du pratar med henne!

Postat av: Linnea

Så söt! Du får hälsa Maja grattis från mig om du pratar med henne!

2008-11-24 @ 18:52:43
URL: http://linneafalkeborn.blogg.se/
Postat av: Brorsan

Jaha, så du tror inte att jag kan skaffa flera kids? Det är inget fel på min förmåga där inte!! ;)

2008-11-25 @ 08:23:08
Postat av: Sulan

Tror bestämt att bebisar har någonting emot att snusk farbror lindh pillar på dem... ;-P

2008-11-27 @ 14:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback