Farout - Boring

Dryg dag på jobbet ...
Kuskade hemåt vid halv 15 snåret, snackade med Joel och beställde en
pizza från Stantons ( Precis som Ivarsson sa - goda pizzor  ) .
I övrigt....
Snorig som en unge..
Hängig...
Fryser en del och nyser - Ett magiskt trick för dej som
har sämst blodcirkulation som jag, ha hårtorken under
täcker och dra igång då och då, shit vad skönt det är...
Snackade med Zelko och bestämde
mig för att inte lira i morgon...
Kollade HIF - EIF ..
Kollade Arsenal ..
Kollade Lazio
 ( Lazio är ju kniviga alltså, fan vad jag hatar att kolla matcher med lag
som backar, Lecce & Sunderland fyfan!  underbart när Lazio tryckte in
liket, Arsenal med.. Bröderna Inzaghi - Kan man annat än älska dom.. ) 
Käkat 7 hårdbröd/ost ( Fan, hårdbrö är underskattat )
Hm.. Det ända jag ska syssla med nu är kolla 70show...
----

---
Mila - Ja tack ....

Farout .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback