Farout - Hur roligt är det?


---
Jo vist kände jag mig som Tyler Durden absolut, fast det var
ju före det att jag verkligen fick stå där med bajs upp till
axeln, då var det inte lika spännande längre....
En sak är säker, det är inte "bara liiite hår" som sitter fast i silen,
det är förmodligen en död utter eller säkerligen ett sådant där
ormfall som man hör om ibland, ja, att grannens tigerpyton tröttnat på
buren och stuckit ner i avloppet, det är ju iof spännande.
---
 Inte allt för mkt blogg nu eftersom min internet spärr ligger i tills
i morgon, det går just nu magiskt långsamt.
Dessutom har boxer gjort bort sig och stängt ner pga av ett misstag
med min adress - Lagom roligt att istället för Roma - Atalanta,
Kalmar - Elfsborg och Milan - Inter få kolla på Lena&Orup, även c+
ska vara tillbaka i morgon, vägrar missa champions league.
---
Slutade tidigt i dag och bröderna chark hämtade upp mig, vi stack
till flygstaden, lastade en fotbollsbomb ( försökte lära grabbarna )
och käkade på Max.
När jag var hemma slog det mig att jag fan måste börja bli lite mer
seriös på några plan. Eftersom jag snabbt insåg att det gällde
att begränsa sej så att målen skulle bli realistiska så blev det
käket och sömnen jag bestämde mig för att prioritera. ( och vist, det
är inte första gången, men just nu är det bara att inse, min kropp
kommer inte bli bättre någonsin om det här slarvet fortgår, så trött på
att vara dödligt slut varje morgon och ständigt hungrig, vem vet, kanske
kommer jag käka några gamla chips & en avslagen cola till frukost
i morgon? Men vafan tänker jag då, man kan ju iaf försöka ge det en chans )
---
Nu kör jag ett seriöst 
försök till  frukost, stadiga måltider, tidigt i säng och massa annat som jag kommer
ha oerhört svårt för att uppfylla.
Travade ändå iväg till Hemköp och köpte frukost & drog ihop en ( i mitt tycke ) seriös
sen middag med ägg, bacon & någon form av spenatband som var jäkligt fint.
Redan nu borde jag alltså ha sovit men herregud, ge mig en chans, alla vet att man alltid
startar något nytt dagen efter - dvs 00.00.
just nu vill jag se 70s - men a a aa aa... måste förska stå pall för frestelser som håller en
vaken sent.
---

Farout .






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback