Far out -



Världens längsta dag är snart slut.
Jobbet i dag var helt vansinnigt, tror aldrig jag varit så mkt åt zombiehållet?.... 
Måste ha gäspat 100 ggr / h , kunder undrar ju om man har något fel...
- Trött igen
- Trötter
- slarvat?
- Sover du?
En gång har jag somnat i kassan, förra sommaren, den förmiddagen 
kommer jag ihåg och det är det mest magiska jag varit med om i trötthet..... verkligen världsklass,
utan att överdriva så sov jag i kassan, kunder väckte mig seriöst, om
Hedenstig hade haft vägarna förbi då hade man ju fått sulan...  haha!  sjukt!
Trots att jag var förbi så visade man ändå karaktär och masade sig
till TK och körde ett bra pass och en halvtimmes bastu på de,
jäkligt skönt.....
Nä, avslutar med en levermacka ...

Precis som Steven Hyde skulle sagt,  Far out .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback