Far out - No home, no life, no love, no stranger singing in your name

I kväll är det träning som gäller, får se om min fantastiskt
dåliga form håller i sig, när ska det sluta? förmodligen
när jag slutar jobba och inte behäver slita ut min
kropp i förtid... ska stå ut över sommaren bara, sedan
ger jag upp....
Avslutning med lite Foo, det här är fan världsklass....
---

---
For every peice to fall in place
Forever gone without a trace
Your horizon takes its shape
No turning back, don't turn that page
Come now I'm leavin here tonight
Come now lets leave it all behind
Is that the price you pay?
Running through hell, heaven can wait
.........

Kommentarer
Postat av: peja

hökögat är kvar och vakar över de små flaskorna. har gått ner från arbete på boa och sagt ifrån mig mycket nu. jobbar någon lördag ibland, någon extra fredag ibland om det behövs. har sagt upp mig där också, slutar till sommaren, kör ute på anthill då, får mer tid här så, pallar inte mängt. kommer du inte hem till lejkens 25årsfest då? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback