Far out -


Ja här sitter jag och lyssnar på Tom Waits...
Känner mig aningen dekis... konstigt att man har kass kondis
när man bara sitter här vid den jävla datorn, tack mamma och
pappa för att vi inte fick sitta inne och spela tv spel hela dagarna
back in the days...
Jag minns när man tränade skidåkning på vintrarna - det saknar jag
så sjukt mkt... löpträningarna hemma i Hälsingland... när sedan
fotbollen drog igång hade man närmast magisk styrka i benen...
Vad fan är det för fel på min kropp?
Antingen skiter jag i det och dekar ner mig, gråter som ett barn och
deppar... eller så börjar man springa - springa som man gjorde förut...
Iof så ligger jag inte inne med ett sådant körkort så cyklar gör man
ju...
Är det min kondis? eller är det bristen på vitaminer som gör mig dåsig
som farsgubben en Söndagkväll... sömnbrist? kan det ju vara...
Saknar total kontinutet i livet...
Sluta gnälla...
Tom Waits ja, fortsätter lyssna..... " Damn all those Brooklyn girls... "

Far out .


Kommentarer
Postat av: Joel

den härlåten alltså..You wawe and they shutter like crows. MAGI!

2009-08-04 @ 23:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback