Far out - Det blev två korv från luckan

En ganska skitig dag som slutat ganska stabilt... dryg halvdag inne på
firman, surfade runt, loj och allmänt likgiltig, ovanligt dryga människor,
pundare, snuskar och sedan är ljudnivån helt magisk bland asen...
skriker, drvälar för oväsen så man tappar totalt.... 
Om jag skaffar ett kids någon gång i en avlägsen framtid så lovar jag
att det inte ska behöva följa med in, man fattar ju att ungarna lackar
ur och börjar gasta... hur lajbans kan det va för en 4 åring?
Lunchen var heller ingen hit, nice tänkte jag, glad i hågen, nu äntligen
skulle man få komma bort från gapandet, få sätta sig inne på
beach arenan på torget i solen ( som är tillbaka - sweet ) och avnjuta
en currybaguette, men fan så man bedrog sig...
Tydligen hade Hello tagit en sådan spontan semester och förmodligen
dragit till någon Grekisk ö, det säger jag inget om för det är dom fan värda
Hello är magiskt bra ) men då vart det ju till att lägga om...
inte donken bara tänkte jag...
Funderade då över att välta en burgare inne på arenan men då fattar
man ju att det gäller cash eller livet...
Bankomat, kortet vägrar... ridå!
slutar med att man, i mindre panik får döda två korv med bröd på luckan...
Skönt att man han med ett gympass efter jobbet dock, ett jävla bra pass..
I morgon är det bra frukost som gäller... funkar inte annars...
Dagens sport, tyngst - Jonas Jerebko, stort faktiskt...
sämst - Att inte shakhtar kunde göra ett jävla mål i returen mot Timisoara,
oförlåtligt - ni förtjänar inte Champions... Ni är skyldig mig en röding!
Avslutar givetvis detta bittra inlägg med en känga till alla som ska besöka
gruvan i morgon... Notera, jag tar orden direkt från moneybrother...
No, I'm not doing this to please you....

Far out .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback