Far out - Det blev cykelverkstad i köket och gissa röven

...klockan är 23.45, vad göra, hämta upp cykelhelvetet och starta
reparation i köket...
...Nu kan du lämna in din cykel till min egna cykelverkstad...
men då bara efter kl 23 vardagar....
...nu funkar även datorn igen efter en formatering, blåste ur hela
skiten... mkt bra!
...Men åter till cykeln, fick på den ökända kedjan efter lite trixande...
..sedan hade farsan lämnat kvar nån slags universalspray som
gjorde susen också...
...Annars, Owen tre kassar i kväll...
...Frågar om I vill lägga ut sitt ass i min blogg för mitt senaste
projekt "gissa röven"... hon tvekar... 
...Have a good one!

Kommentarer
Postat av: Sulan

Ge mig röven bara! :-P

2009-12-09 @ 22:03:31
Postat av: peja

sibadobah! upp med asset


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback