Farout - Crapmovie

 Huvudrollen i filmen om mitt liv - Jason Flemyng .
---
Mirrors var verkligen en riktigt crapmovie, helt obegriplig historia ( Faktiskt helt otroligt dålig ) och
man blev bara irriterad, jag sätter den till kategorin "quick end movies"... alltså filmer där det känns som
om dom första 30 minuterna är helt okey och sedan så kommer producenten på att nä fan nu
lägger vi ner det här och gör en annan film, men vänta, vi måste ju ändå ha ett slut, Börje, du fixar
ett slut på 5 - 10 min, Gunnar, du slänger in lite blod och Benny kirrar lite läskig musik okey!
Crap! det ända som var bra var att min absoluta favorit skådis Jason Flemyng hade en biroll, en sån där
Jag-fixar-förbjudet-material-till-avstängd-polisen-kille ", Förstå hur många sådana roller det finns?
nästan en i varje film med en polis i.
Nä, skiter i det här och kollar lite playa del sol istället.

Farout .


Kommentarer
Postat av: peja

ååh playa del sol, det var inte igår. blir nog till å plocka fram den externa hdd-n och dra igenom den gamla klassikern!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback