Farout - I can’t recall if I answered at all

And love is blind and sometimes a fool
It can be oh, so kind, and just as cruel
All I could do was to try to play my role .....

Så bra den är, så bra han är, jag skulle ge allt i världen för att kunna sjunga den saken
är helt klar, tänk om man hade den där magiska rösten, min största dröm.

En riktigt soft helg har det varit, drog till Varberg i går och bytte däck på direktörns frugas
husvagn och försöka få den på rulle så att dom kan köra hem den på Torsdag, det var
ett projekt kan jag säga.
Vid tre gick jag med Nina och Elin till morfars och fikade, fika är fint, morfars är ett skönt ställe verkligen!,
vi åt skinkmackor med dijonsenap och snackade dynga, efter en timme stack jag hem
till direktörn och vi kollade gunners och drack lite grogg,

Öh du Gud, en sak bara, om du inte
vill att vi ska vinna på tipset så säg det gärna före så man slipper kasta dollar i
djupet ok.... så less! jag drog in en strong femma på första rundan av SM, lessen grabbar att jag
inte kunde leverera men jag sitter i en magisk svacka vad det värkar.. jag är medveten om problemet
och lovar en "step up" nästa vecka.

Vidare tog vi en fin trea på Everton och en seger i Körslaget också. ( det var bra gjort, fast det ska erkännas
att jag mår illa av den bandyramsan, roligt var det iaf. ) 
Pös till Romano vid tio och vi spelade PES ( jag fick duktigt med däng ) och kollade Real , naturligtvis hade Mowgli varit på Chris Brown i globen och jag blev avundsjuk, det hade varit magiskt.

Vid ett köade jag in till Mårten, Mowgli var trött och beslöt sig för att leta upp sin flickvänn Lotta och vi dunkade
knogarna mot varandra så där coolt som man gör ( det är jäkligt coolt ) och sa later around ( också coolt ). 
Letade upp världens skönaste snubbe, nämligen Danel "008" Pålsson och vi rullade massa hatt på schlagergolvet, en av mina skönaste utgångar här i Halmstad tror jag.
Det var en bra Lördag.

Farout .


---
A no is a no is a no, I don't like that....

Wanting is a need which wants to defeat
Rejecting which is greed of another need
She looked at me with original sinful eyes....


Kommentarer
Postat av: peja

mm tipset var magiskt. blev en gammal avskräckande femma för min del också, kul å fortsätta sm då...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback