Farout - Long time

Tåg, har precis hoppat på i Söderhamn, efter en månad hemma är det tillbaka till Halmstad som gäller, känns ite sorgligt fast det kommer nog mycket med den tid som är också, Januari och fram till April/Maj är nog ( för mängden )
den mest deppiga tiden, det känns lite så, man bara finns men det händer noll.
Jag antar att jag inte är den ultimata bloggkillen, men ibland är det inge lajbans att skriva, jag som inte
gjort något speciellt alls igentligen, jag lägger skulden på sjukdom ( två veckor ) , det var inte skoj och det är fortfarande
lite dryghosta kvar men den som inte är död lever.  
Skönt med x2 tåg baydewej, då kan man surfa, lysna musik, kolla sagan om ringen eller en annan bra rulle, sitta normalt utan att bli allt för öm i alla delar av kroppen och att det finns eluttag är bansaj så det stänker om de - sweet .
Jag spar skägg också, mer en kul grej för det åker nog snart i guess, fast mustasch är lite roligt, man måste stå på sej,
man måste vara en gås, strunta i alla hippiepåhopp och bara låta det rinna av osv osv.
Hela ledigheten har varit lugn gata, firat jul/nyår och bara softat och träffat alla som man inte sett på ett tag och nu är 
man på väg tillbaka till Halland och Halmstad igen, ett byte i Stockholm att klara av bara. 
Hoppas på att direktörn kommer ihåg att ta med sej gitarren så att man kan börja öva. 
Dags att ge upp för nu. 

Farout .

 


Kommentarer
Postat av: peja

skönt å träffa dej iaf, din gamla legend! jasså du ska lära dej gura? det ser jag fram emot :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback