Far out - How to make a dream come true


Hemma...
I dag borde jag nog skämmas över min insatts i gruvan men
gör jag det? heck no i don't... jag borde inte vara där...
jag vill vara cool, men det är man ju inte om man jobbar
i kassan... suck!
Har en del tankar över framtiden nu...
Fixade semester i mitten av aug och då blir det till att 
svinga sig upp på the nighttrain till Åre och leva
la dolce vita tillsammans med dom bästa,
sedan hoppas jag på att kunna komma hem några dagar
till Vallstaby med... saknar alla hemma riktigt mkt!
Måndagsklubben i kväll alltså... nja, förmodligen icke...
Träna lite och softa istället...
Åh... som jag vill åka till Afrika, satt precis och kollade in
Animal planet.... riktigt fett att dyka i ett sådant sardinstim
med miljarders miljarder fiskar... Fan, antar att det blir till
att vänta ett tag till på den resan... men som sagt... den som
lägger sig ner och dör förtjänar inte drömmen heller....
one day I tell u, one day....
Nu måste jag lasta i mig lite köttbullar....

Have a good one .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback