Far out -

Uppenbara sömnproblem - heck ye! ganska okey dag i gruvan...
Kommer hem, kollar malmö - Gnaget, diskuterar möjliga odds
med fejen, anser absolut att FC Basel bör kunna knäcka Reykjavik
även om det är borta på Island, 2-0 efter 12 min och förmodad ridå,
skitskoj när man la in Elfsborg till 4.00 ggr också... leder just nu iaf..
Nu är det ett bra läge för en tidig sömn men istället lyssnar jag på
westlife och dricker cola... "Can't believe that I'm the fool again... "
Hade ett sug för att dra till fiesta... nu skiter det sig nog så då, i
ren protest kommer jag spela x-box och assasins creed till säkert 2...
showen rullar på antar jag... med westlife, korv och makaroner
och tvspel...
Ah, Basel reducering med 30 kvar...
Adios!

Far out .

Kommentarer
Postat av: Alma

hah jajamensan där jobbar jag ibland! Allt bra med dig ?:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback