Far out - flyin´ fuck

Vaknade nio, ägnade nästan tre timmar åt att slöa och kolla
in The IRATE gamer på youtub, man garvar tills man dör haha...
Jag gillar han Chris Bores även om jag såg nu att han hade
snott massa av sina recensioner...
Man har ju spelat spelen själv back in så det är riktigt
skoj att se... ( kolla in det här nere med jaws haha.. )
Annars då? inte mycket... legat på ute på balkongen tills nu
och lyssnat på TTA och solat... blev bra väder tillslut men
orkade inte ta mig ut till stranden i dag...
Dra en repa till gymet senare när det blivit lite svalare ute...
I övrigt så kör vi just nu någon form av maraton i att bolla
repliker ur napoleon jag och Joel haha... vansinnigt skoj...
I told you! I spent it with my uncle in Alaska hunting wolverines!
N' Eriksson, Knock it off, Just make yourself a dang quesa-dilluh!
Snackade med Fejen i går med och det lutar starkt åt Åre i
Aug, eller det lutar inte... det blir av!! nu stegar vi..... LUCKY!

Kolla in Irate gamer och Jaws - minns det här spelet väl...

"If u don't have them, they tell u to fuck off"
"is this a marina or a hooker?"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback