Far out - Kvällsbad - strawberry dekadens och ett Maxmål


--

--

--

--

--

--

--

--

--

--

--

--

--

--
Gruvan i dag var helt magiskt jobbigt...
Alla som skulle ha 3 L bag in box rosé, till er
har jag bara en sak att säga - skit ner er... rejält!
Loosers ni är som kommer kl 17 på fredag... roséhypen tar sin form..
Helt förstörd, somnade mellan 19 - 21 och vaknade
svettig och klibbig helt yr... 
Då helt plötsligt,  världsklass i Js bil ut till Tylösand och
ett nattbad... vattnet var helt ljummet och jag kände mig
som en vithaj i vattnet ( eller barracuda )... - Sweet!
Avsluting på max... - God night folks!

Far out .
Have a good............... 1

Kommentarer
Postat av: JB

det enda jag kommer att sakna är barracuderna..

2009-07-04 @ 01:54:15
Postat av: Sulan

Vackert par! eller ja.. synd på den långhåriga slusken som är med överallt.. Vilket bolag hittar man honom utanför?

2009-07-06 @ 19:49:43
Postat av: Patsy

Älska nattbad!Gu så gött!Snygga strips to Pär haha.

2009-07-08 @ 23:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback