Far out - Ljusblåa dagar


Lediga tisdagar är läskigt bra Tisdagar... tog min sketna bike
en grön ) ut till Tylösand mitt på dan...
Helt slut bara dog man i solen... sjukt skönt att ta en tupplur
på stranden... bäst är det mellan 16 - 19... älskar att vakna
upp runt sju och allt är lugnt, vädret helt fantastiskt, inget
tryckande utan helt ljummet... folk som kommer från after
beach och sätter sig på dynorna, grillar och dricker bägare,
någon som sätter sig och läser en bok, helt magiskt lugnt
och skönt... 
Dessa sömntimmarna var roligt konstiga och kan relateras till
mina tidigare inlägg här under...
Drömde att jag i sömnen satt mig i min luftballong och lyft
högt högt upp i himlen och att jag vaknade upp och inte 
riktigt visste hur man landade eller styrde...?
Sedan minns jag sjuka vågor, precis nästan som dom i
surfklippet...
Helt underbara drömmar...
Uppvaknandet var också roligt... hörde en röst...
Nej, väck inte pojken "
Jag vaknade så yr att jag knappt visste om jag var kvar i den
där ballongen eller ute på vågen... hörde bara några skratt
och fattade egentligen ingenting förutom att fryra flickor
la sig några tio meter bort...
Efter att vaknat till kom dom fram och förklarade att det sett så
skönt ut och att dom nog trodde att jag deckat där på stranden
eller så för att jag ( som alltid ) sov så otroligt tungt...
Dem hade skjutit några blixtar och jag garvade när jag fick se dem
haha... gav dem mitt ansikte så det
kommer kanske en bild på det senare ... dom var Tydligen från
Arboga och älskade ( precis som jag ) Halmstad...
Sa att det var bättre än utomlands och jag kan bara hålla med,
strawtown en sommarkväll i Juli byter jag inte mot något...
Det ända jag saknar är alla mina pojkar...
Om ni vore med mig vore odödlighet ett minimum...
Roligt var det iaf... precis något sådant som vi skulle gjort...
Borde sova tidigt i kväll... något avsnitt carlifornication ´n then
hit the zak....
Just de, Bokat biljetter till Åre nu - KLART!
Fan vad sjukt glad jag är nu.....

Far out .

En sak som gjort mig lite mindre glad och lite
lessen är att Tevez är förlorad till dom där andra....
varför kunde vi inte hitta en lösning..?
Carlos va en spelare som jag hade behållt till
vilket pris som hellst....
fuck .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback