Far out -

Jenny ringde och vi tog en promenad, kusligt väder var det ute och när vi kom
till västra stranden var det svag dimma och en ruskprick som gick framför
oss hela vägen fram till skogen, jag tog upp en fet gren och var redo på fight
men gasten dök in i skogen men jävlar vilken hare jag var där ett tag...
Otroligt tung dag på jobbet i dag... hade inte ett rätt, trött,grinig och i total
brist på någon som helst motivation, se mig lite som Berbatov sista tiden
i Spurs, jag vill också hellre till united...
Värdelöst att vara skadad och inte kunna träna... värdelöst att gå till ett
jobb som man bara vill bort ifrån... värdelös situation...
Derby nu, hoppas hoppas att Johan kan göra ett mål, det vore kul även
om jag gillar AIK så vill man att det ska gå bra för Hälsingarna... 
Sjukt mål av Ivan!! 1 - 0 gnaget...

Have a good one!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback