Far out - I think she was high on some pills?


Gruvan en Fredag, one word, fuckt up! Insane! Shit mitt i
all kaos så finns det ändå sköna stunder alltså... vissa
människor som är gryma, mannen med hjärtat, jag är
orolig för dig gubbe... och pumpen!
Annelie, jag undrar, helt seriöst varje
morgon om du lever eller inte? 
Och mannen med  den lilla vinaren, vem är du egentligen?
vet du själv? jag skrattar för mig själv...
Valle, hoppas din hand är safe även om den inte alls såg
okey ut.. lycka till på sjukan, och Snickarbrallan, varför är
du alltid så förbannad?... helvete mannen!  
Man undrar om det finns hopp, förmodligen kanske inte?
men jag vill ändå hoppas...
En dag kvar i gruvan, den här veckan har gått ganska fort,
I går vart det tacos och film ( the mist ), i dag finns det att
göra me, packa en väska vore idé...
Jag kände för att gå och hälsa på Pauline på Ecpresso och
ta en fika men får se hur mkt tid det blir? 
som sagt, en dag... and then... Easy street................................


Far out .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback