Far out - Walk down the right back alley in Sin City...



Otto tror det är en slemsäck som är infekterad och det blev tunga piller i
tio dagar först... om det skiter sig drar vi in en kortisonsticka..
skönt att veta vad för knas det är iaf...
Det bästa med dagen var att jag lyckades tjata mig till ytterligare en vecka
semester i juni - Sweet, finns kanske möjlighet att dra hem 29 redan..?
Slutade gruva 14 och drog till banken för att få rätsida på varför mitt kort
på kort inte går igenom ... det beror på att man bara får ha kort på sin
hund, sina barn eller sin biljävel, jag opponerade mig, jag har ju fan
varken eller... jag ville ha spader ESS, precis som ett spelkort, försökte
dra det till högre instans men efter att snubben ringt en annan snubbe var
det end of story... fuck!
Eftersom jag var så sinnes trött efter jobbet och dog mellan två och sex så
borde man kanske släcka men känner inte för det... känner för att se Sin city...
Äckliga han är wood alltså, det kostar att vara elak i Sin City helt klart..
Topplistan ligger vi inne med...

1. Hartigan får spelet och sliter först könet av Yellow bastard innan det blir
nyllemos, massa nyllemos
2. Marv blir less och klipper ben och armar på snusk Kevin innan hunden
tuggar honom levande..
3. Jackie Boy får ett slutstycke i fejset, trist faktiskt, jag gillar Del Toro...


Have a good one!


Kommentarer
Postat av: Sulan

utan mig och min hjärna är du ingenting.. Det handlar inte om att "breaking the law" du måste kring gå lagen! eller som i det här fallet banken! Använd dig av ett bild redigerar program och infoga en lite bild på dig själv i mitten på spelkortet (spader ess)! Du har en bild av dig själv och saken är biff! end of story

2009-05-09 @ 09:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback