Far out - Barcelona bla bla bla...



Nu börjar man bli ganska trött på Barcelona hysterin, jag orkar inte
höra mera på det... 
Nu  vet alla att Barcelona kan hålla boll i 90 min om dom vill, man bli
imponerad, konstigt vore det annars men i ligan finns det inte ett hot,
Ta ett exempel, Deportivo, hemmastarkt stabilt spansk mittenlag,
utslagna av Danska ålborg, och det ganska rejält, okey en tillfällighet
absolut, Barcelona krossar Real i derbyt, men 2009 är inte Madrid
ett superlag, inte englit mig iaf...
Av dom matcher man sett i ligan möter Barcelona minikopior av sig
själva känns det som... lag som bjuder till blir ju så galet straffade så
det finns inte och tro fan de när blixten slår ner och Messi, Henry , Eto
Alves, Iniesta och Savi och grabbarna växlar om...
Det finns lag som kan anfalla som Barca, ta tex Villareals hemmamatch
mot gunners, det är bland det bästa jag sett, men Barcelonas styrka ligger
ju i att göra det match ut och match in, det är det som är mest imponerande
tycker jag, det klarar inte kopiorna...
Barcelona är förmodligen världens bäst lag ( jag älskar United )
och Messi är nog kanske bästa människan på jorden ( jag älskar Ronaldo ) 
men jag hoppas att Chelsea kan ta ner dom nu.
Tycker att dom fått en riktig walk in the park lott till semin, Bayern är precis
som Real bara ett namn detta året och Lyon, nja... 
När det gäller spanien ( och även om Sevilla är mitt lag ) så måste man ju 
ändå ställa sig lite på antingen Real eller Barca sidan och det känns riktigt
bra att stå på wrong side, allt skit man får för att man älskar united, ibland 
hoppas jag att reds ska få en riktig downperiod i ett par år typ Spurs så att
man kan pissa på alla som säger att man håller på united för att det är 
united, det hatar man rejält... 
Så med det så har jag nu delat ut en känga till alla Barca lovers, och jag
skrev inte för att jag vet att Chelsea just nu har det med 1 - 0....
Barca är nog världens bästa lag, Messi är nog bäst i världen....
hur hårt man än kniper ögonen så går det inte att helt blunda för det...
Go Sevilla, go spurs.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback